2014. június 8., vasárnap

The Wedding


The Wedding

Az esküvő előtti reggelem mondhatni szörnyű volt . Kyle aludt viszont én kint ültem a kertben a földön a laptopommal egy régi Vlog videót nézve amit akkor készítettem mikor anyu , apu és én nyaraltunk.
- Hilly kicsim megint  a videóidat csinálod?
- Igen anya! –a válaszom hatalmas vigyorral párosult- Itt vagyunk California-ban a tenger parton ás isteni! Anya apa integessetek !
Szerettem a szüleimet . Még most is szeretem őket . A kis 16,5 éves Hilly épp akkor kezdett el videókat csinálni és imádta . Közeledem a szüleimhez a kamerával , anya hatalmas mosollyal integetett a kamerának és puszit is küldött míg apa csak egy kacsintást és mosolyt engedett meg magának.Sírtam és még mindig sírtam. .
- Kicsim … -Kyle hangja törte meg a kert csendjét .- Két dolog 1. Reggel 2 van és te sírsz 2.esküvőnk ma van picim .
- Tudom Kyle és én vagyok a legboldogabb nő a világon mert a te feleséged leszek de pici koromban mindig az volt az álmom,hogy anya öltöztet fel és nagyi csinálja  a hajam . Apa az oltárhoz kísér és most.. egyikük sincs itt Kyle . Nincs anya aki azt mondja ,hogy büszke rám sem apa aki azt mondja ,hogy örökké az ő pici lánya lennék .
Miközben Kyle hallgatta az őszinte szavaimat mögém telepedett terpeszben , átölelt . Elfordulva a laptoptól a mellkasára hajtottam a fejem a karja azonnal átkarolta a vállamat és simogatta a  hajamat , játszott vele és próbált megnyugtatni . A videó még mindig ment hallottam, ahogy anya ismételgeti ,hogy szeret és puszilgat ettől  a könnyeim még inkább  el állíthatatlanabbnak tűntek . Végül Kyle hajolt oda és  vetett véget a csodálatos szenvedésemnek .
- Figyelj ide , figyelj rám Hilly . –súgta a keze az arcomra csúszott és úgy irányította a fejem ,hogy mélyen a szemembe  tudjon nézni .
- Anyukád és apukád attól a pillanattól kezdve büszkék rád ,hogy kinyitottad csodaszép szemeid vagy ,hogy megszülettél . Hilly anyu büszke rád , büszke arra ,hogy csodálatos gyerek korod volt ,hogy ilyen nő lett belőled és hidd el attól még ,hogy apukád nincs, itt lent veled ide bent itt van mind a kettőjük .-az egyik keze a szívemre csúszott az ajka a homlokomat érintette. – te vagy apukád pici hercegnője és örökké az is maradsz, ígérem Hilly .Ne sírj . -suttogott 
Szótlanul ültem. Elálltak a szavaim azok után, amiket mondott. Mindig is képes volt arra ,hogy azt mondja, amire szükségem van . És ebben a pillanatban erre volt szükségem ,hogy valaki ismét elmondja ,hogy velem vannak és szeretnek.
- Lehetne az ,hogy leszarunk mindent és most azonnal a  feleséged leszek és elszökünk csak hozzád akarok bújni Kyle.-csak vigyorgott .Az ajka hírtelen az enyémre tapadt és hosszú percekig mohón csókolt.
6 órakkor ébresztett Susan néni ,hogy ideje lenne készülnünk mert jön a fodrász. Illetve hozzák a ruhámat is.Kylet arcon csókoltam majd felálltam az ölembe véve a laptopomat indultam a kastély felé .
- Ömm Kyle én leszek a fehér ruhás .
Mind a ketten kuncogtunk .Susan néni a kastély legfentebb lévő szobájába vitt mint valami hercegnőt . Egy kis asztalhoz ültünk , a nap besütött a hatalmas  ablakokon és meleg árasztotta el az egész szobát illetve virág illat. A rendezvény szervező elintézte ,hogy minden szobában legyen  váza amiben virágok vannak .
- Kicsim menj zuhanyozz le addig én hozok valamit . Viszont szeretném ,hogy ne sírd el  magad.
- Ajaj –motyogtam – megpróbálom
A fürdőben végig azon törtem az agyam ,hogy vajon mi az amit akar mutatni . Talán valamilyen nász ajándék vagy minek nevezik .Vagy talán valaki akit rég nem láttam .



A fehér ruha pántnélküli volt szív alakú dekoltázzsal . Anya egyik álma volt ,hogy hercegnőként lásson . De nem láthat , nem lehet itt viszont én teljesítem ezt.Tudtam ,hogy neki bárhogy tetszenék és hercegnő lennék . Így egy báli ruha stílusú ruhát adtak rám pár perccel ezelőtt. A sminkes , a fodrász egyszerre dolgozott rajtam . Próbáltam nem olyan hivalkodó lenni mint a legvadabb álmaimban. A hajam  hullámokban hullt a vállamra , a fufrum bal oldalra séfülve. Nem szerettem volna agyon sminkeltnek lenni így csak egy egyszerű barna füstös szemet készítettem, az ajkam ragyogott a szájfénytől amit Susan nénitől kaptam.
- Nagyon büszkék lennének rád a szüleid … -nagyi a hátam mögött állt vigyorogva nézett , keze a karomat simogatta.
- Biztos mami? –felé fordultam és könnyek gyűltek ismét a szemembe azt hiszem a mai napon ez az 100000. alkalom.
- Igen kincsem . Nagyon is  és ezt szeretnénk neked adni . Édes anyád  viselte amikor hozzá ment apádhoz .
Megfogta a kezem és magafelé húzta . Rácsatolt egy fehér karkötőt amin egy ici pici kis szív medál volt egy H betűvel.Nem tudtam mire vélni a  H betűt. Így miután mama felvilágosított ,hogy ott voltam már anya pocakjában . Pár hetesen de ott voltam . És anya tudta,hogy pici lányt szeretne .
- Azért H mert Hillary életem . Édesanyád már amikor kicsi lány volt eldöntötte ha lesz egy gyermeke a neve Hilly lesz . –mosolygott nagyi és magához ölelt . Még nem volt rajtam a  cipőm így akkora voltam mint ő és hozzá bújhattam . A könnyeimet vissza fojtva bújtam az egyetlen emberhez aki most a régi otthonomra emlékeztet.
- Szépségem megyünk , nagyapád itt van . És a vendégek is várnak már . Hamarosan találkozunk jó? Kyle már nagyon nagyon vár téged. El kell mondanom ,hogy írtó helyes abban az öltönyben és örülök ,hogy ilyen férfit találtál magadnak .
- Én is mami nagyon is – arcon csókoltam hosszan mint pici koromban . Papa cserélt helyet vele , mama ki ő be e közben én felvettem fehér csillogó magassarkúmat.
- Hercegnőm . –mosolyogva ölelt magához . – Készen állsz?
- Papa nem ! Imádom őt halálosan szeretem de nekem szükségem van anyáékra …
- Szépségem semmi baj ! Anyuék itt vannak veled . Butaság talán de az első sorban van két szabad hely a számukra .! Mindig is lesz érted kincsem ? Anyu és Apu örökké veled vannak .
- De papa…-pár könnycsepp szabadon csorgott le az arcomon és rögtön letöröltem őket .
- Induljunk szépségem még hozzá kell ,hogy adjalak életed értelméhez .
Mosolyogva néztem papára még egyszer megöleltem és megpusziltam , papa segített leengedni a fátylamat .
Az egész ruhában az tetszett ,hogy a ruha hát részéhez egy nagyon hosszú palást szerű dolog volt akasztva csipkéből . Papa karjába kapaszkodtam majd meghallottam a zongorát . Leindultunk a lépcsőről majd a kastély hátsó kertje felé indultunk .Mikor kiértünk az ajtóhoz egy óriási fehér szőnyeg vezetett végig . Eleinte a szőnyeget néztem majd erőt vettem magamon és felnéztem . A tömeg mosolygott , könnyezett ,fotózott miközben elhaladtam mellettük.Hallottam ,hogy az egyik pici lány azt mondja milyen szép a palástom .  A saját ajkamba haraptam majd Kyle-ra pillantottam .
Ott állt és engem nézett először végig mért majd a tekintete találkozott az enyémmel .Elpirultam és majdnem összeestem amikor eléértem . Papa az én kezemet Kyle kezébe adta és meghatódva súgta : „Vigyázz a hercegnőmre „ . Kyle vigyorogva bólintott és súgta : „Vigyázok rá , uram .” Miután már szembe álltam vele végignéztem nem bírtam ki ,hogy egy gyors apró csókot ne nyomjak az arcára miközben a tömeg elfoglalja a helyét.
- Azért gyűltünk ma itt össze …
A pap kezdte a szöveget remegni kezdett a kezem de mosolyogva néztem miközben picit sejpítve ejti ki a szavakat. Tudtuk ,hogy nem szabad ilyenkor érinteni egymást de ez valahogy minket nem gátolt meg abban ,hogy ne fogjuk egymás kezét . Kyle a hüvelykujjával simogatta a kézfejem . Néha mikor egymásra pillantottunk találkozott a tekintetünk .
- És most Kyle kérem ismételje utánam .-mosolyogva kezdte a pap – Én Kyle Parker fogadom…
- Én Kyle Parker fogadom …-Kyle szavai egyszerűen csak simogattak . Könnyeimmel küszködtem miközben örök hűséget és szerelmet fogadott nekem. Majd miután én is megtettem jött a bizonyos kérdés.
- Kyle  Parker szeretné e az itt jelen lévő Hillary Steelt feleségül venni ?
- Igen  akarom . –határozottan jelentette ki Kyle
- Hillary Steel szeretné az itt jelen lévő Kyle Parker-t hites férjéül fogadni ?
- Igen , akarom . –Elvigyorodtam
- Ezennel házastársaknak nyílvánítom önöket .  Kérem Kyle csókolja meg a feleségét . –vigyorgott a pap majd a vendégsereg felé fordulva hangosabban mondta.-Tisztelettel mutatom be Miss és Mr Parkert !
Kyle magához vont és az ajkamhoz hajolt először puhán csókolt majd úgy mint még soha . éreztem ,hogy boldog ,hogy szerelmes . Csak csókolt a keze az arcomon a hüvelykujjai simogatták elpirosodott pofimat.Én a mellkasán megragadtam az öltöny két részét és magamhoz húzva csókoltam majd a kezem a nyakára csúsztattam . A  vendégek hatalmas tapsviharral üdvözölték Mr. és Mrs. Parkert de Mr. és Mrs. Parker csak csókolózott . Nem számított  a világ , ha egy meteor csapódik be a szomszédba valószínüleg az sem érdekelt volna minket . Szerettem a csókját és csak ő és én voltunk abban a pillanatban senki más . Kyle hírtelen elhúzódott tőlem majd összekulcsolta ujjainkat és szaladni kezdtünk végig a fehér szőnyegen. A vendégek rózsaszírmot és rízs szemeket is szórtak ránk . Nevettem , vigyorogtam , kuncogtam miközben felértünk az  emeletre .
- Mrs. Parker örvendek –súgta miközben becsukta az ajtót.
- Mr.Parker –vigyorogtam
- Szerelmem –közelebb lépett és megcsókolt , hosszú édes csók volt amit egy kopogás zavart meg…

...



3 megjegyzés:

  1. imádom :) örülök hogy tovább folytatod a történetet , kövit :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szépen köszönöm <3 íródik a következő rész :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó! Remélem minél előbb hozod a következőt! :)

    VálaszTörlés