2014. május 27., kedd

Anastasia ~

Az apa a lányát nézte .Azt az új szülött kis hercegnőt  akinek a szemében könnyek voltak majd miután észrevette édesapját mosolygott.Az első mosolya volt a kislánynak . Az anyuka a szülőszoba ágyán feküdt és leírhatatlan dolgokat érzett. Talán erre mondják ,hogy egyik szeme sír amásik nevet.Hisz a  könnyei potyogtak  de vigyorogva nézte szerelmét első szülött kislányukkal.A fáradt anyuka is kezében tarthatta hercegnőjét . Csodálatos pillanat volt . Az újdonsült apa és anya azonnal bele  szerettek szerelmük gyümölcsébe.






...

-Megjöttünk - vigyorogtam majd a házba léptem , az ölemben ott volt Ana utánnam Kyle zárta az ajtót .
-Igeeen -mindenki körünk gyűlt még mielőtt a nappaliba értünk volna.Susan néni a pici lábát simogatta , Ted bácsi átölelte feleségét a pici Nina aki időközben már 9 éves Nina lett Kylet ölelte meg , Keegan és a legújjabb barátnője akivel már évek óta együtt vannak minket figyeltek . Vagyis a picit .
-Mi a neve? -súgta Nina és elém állt 
-Anastasia -mosolygott Kyle a kezét éreztem a derekamon illetve az állát a vállamon.
-Gyönyörű -vigyorogva  suttogott Keegan és mindenki egy óriási 'Awwwh'-t mondott amikor Ana ásított egy nagyot és körbe nézett.
-Kicsim a szüleid nagyon büszkék lennének rád -súgta Susan néni és homlokon csókolt.-Gyertek üljetek le úgy is régen voltatok itthon.

Igen nagyon régen voltunk itthon . Utoljára hosszabb időre az eljegyzésünk után voltunk itt.Rengeteg minden történt velünk .A leánykérés után jött egy hatalmas veszekedés . A veszekedés után legalább 2hétig külön voltunk de egyik este megláttam őt az utcán egyedül . És rájöttem , hogy még mindig szerelmes vagyok belé.És ez nem csak egy piti, jelentéktelen gyerek szerelem ami köztünk van.Nem érdekelt az ,hogy  néznek e minket odaszaladtam az ölébe ültem és életem leg érzelmekkel telibb csókját nyomtam az ajkára .Ezek után mindent megbeszéltünk . Tavaly nyáron megejtettük az esküvőt. Mindig is azt akartam ,hogy apu vezessen oltárhoz és anya segítsen öltözni . De ez nem történhetett meg... 9 hónappal ezelőtt megtörtént az aminek megkellett történnie . Ifjú házasokként az új ágyunkat teszteltük vagyis nem nem azt az ágyat vettük meg végülis amit a boltban kipróbáltunk. Anastasia megszületett . Csodaszép hercegnő és azt akartam ,hogy ha pici lány lesz viselje édesanyám második nevét . 

-Átrendeztétek a nappalit -mosolyogtam , leültem majd Anat néztem .
-Igen kicsit. Ugye már Nina nagy lány és nem kell neki az a naagy tér ,hogy szaladgáljon és a játékai szanaszét legyenek.
-Ohh értem Ted bácsi 
-És hogy vagytok? -szólalt meg Kyle miközben mellém ült szokásomhoz híven neki dőltem .Ő izmos karjával átölelt és ujjai elérték Ana fejét és simogatta.
-Tökéletesen megvagyunk . Ted új céget indított és én tanulok . Nina meg Nina -vigyorog Susan néni - Keegan meg hát... ő olya mint régen .Csak te nőttél fel kicsim.
-Örülök nektek -mosolyogtam - megbocsátotok ha mi most felmegyünk ?  Mármint ha még meg van a régi szobám.
-Igen megvan minden úgy ahogy ketten hagytátok. Menjetek nyugodtan .Viszooont a kis ...
-Unokátokat -súgtam és láttam a könnyeket a szemükben - az unokátok. 
Közelebb léptem Susan néni ölébe adtam Ana-t majd arcon csókoltam őket .Soha nem fogom őket anyának és apának szólítani . De ők neveltek .

...
-Tényleg minden olyan mint régen .
-Igen tényleg -súgta Kyle és vigyorogva ült az ágyon , az ölébe húzott és a szememet nézte .
-Az én gyönyörű feleségem régi szobája ahova befogadott egy nagyon hülye pasit aki 2 szó után megcsókolta. -vigyorgott
-Emlékszel a Nagy Gatsby filmre amit együtt néztünk?
-Igen -mosolygott
-Gatsby azt mondta : Ha megcsókolom örökre hozzá kötöm magam .Te megcsókoltál és talán az a csók volt az ami hozzád láncolt.
-Ha már film idézetek ... Okay? 
-Okay -súgtam vigyorogva majd megcsókoltam .
-Menjünk l-Kyle bólintott és az ölébe emelt így vitt le a lépcsőn . Ana aludt Ted bácsi ölében .
-Azt hiszem mindenki szereti őt –mosolyogtam.
Ana hatalamas ásítással jelezte ,hogy ő felébredt és körbenézett . Sírni kezdett  amikor nem látott de miután megpillantott rögtön abbahagyta .Elvettem Ted bácsi öléből óvatosan majd leültem mellé és a picit simogattam , lassan ringattam .
-Mikor lesz kész a házatok?
-Hát nem tudjuk . Mivel még csak a ház van illetve a háló szoba  meg egyenlőre még csak azokon gondolkodunk milyen színűek legyenek a falak vagy ,hogy milyen legyen Hil álom konyhája vagy éppen  a pici szobája.-mindenki mosolygott .
-Életem átveszed Ana-t ? mutatok Susan néninek pár képet ,hogy mire gondoltam .
-Persze –mosolygott Kyle majd az ölébe vette Ana-t.Szerettem amikor  a kezében van .A mi kis hercegnőnk nagyon apás . Szerelem volt első látásra mind kettőjüknek .
A  kocsibol behoztam a táskámat és lepakoltuk a kis asztalt aa nappaliban . Kiszedtem a magazinokat a képeket amiket gondoltam . Az egyik képen egy hófehér modern konyha a másik képen régi otthonos konyha .
-Nem tudok dönteni …
-Látom picim két külön dolog . De azt hiszem  az otthonosat kellene választanod .
Elővettem az összes ’otthonos’  konyhás képet és nézegettem őket . A legtöbb képen az tetszett meg ,hogy a konyha olyan szép és világos .  A kedvencemen világos barna pultok voltak amerikai stílusban , hófehér hűtővel , fehér gáztűzhellyel . Sajnos asztal nem volt a képen viszont  úgy terveztem ,hogy az az ablak alatt lesz. Kyle a konyha berendezéséhez csak annyit tett :  Ahogy neked tetszik, életem viszont sörnek kell lennie.
Elmagyaráztuk a többieknek ,hogy milyen lesz a ház többi része .Valószínűleg tetszett nekik a sok ötlet mivel hatalmas 100-as vigyor ült az arcukon.

Az esküvőnkről imádtam mesélni az embereknek .Azt hiszem,  amikor haza mentünk Magyarországra  a környéken minden egyes embernek elmeséltem életem leggyönyörűbb napját.Itt is így volt New York hatalmas volt . Jelenleg egy magazinnál dolgozom ahol  cikkeket írok , ellenörzök stb.
-Baby! –vigyorogva rohantam Kylehoz miközben ő festette a nappalit a haverjaival .
-Mondjad kicsim –mosolygott és homlokon csókolt .
- Tudod ,hogy a legcsodásabb esküvő volt a miénk és  imádom elmesélni azt a napot az embereknek .És most kaptam egy lehetőséget arra ,hogy a társ cég akik esküvői magazint adnak ki pár oldalát adna a mi történetünknek mivel egy új rovatot kezdenének „Love Story” névvel .
-Szóval azt szeretnéd ,hogy az egész világ tudja ,hogy mi hogy esküdtünk meg .
-Nem az egész világ a magazin még új és ez az első ilyen rovat nem biztos ,hogy elolvasák .
-Nagyon szeretnéd?
-Nem ha te sem .-közelebb lépett majd az orromra nyomott egy pötty festéket és vigyorgott .
-Csináld te kis újságírónő . Viszont ha kész … -ledobta a földre az ecsetet és közelebb vont magához .Az ajka a nyakamat érintette a keze a fenekemet markolta.-isnteni estét fogunk együtt tölteni mint a nászúton .
-Hmmmm – vigyorogtam és a haját markolásztam .
-Hát bizony Hmmm – suttogott majd az ajka az enyémre tapadt és hosszú időig nem engedett el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése