2013. december 1., vasárnap

The First Snow ~

-Hilly! Hilly Hilly hilly -nevetve és üvöltve a nevemet jött be a szobámba Nina majd Kyle és közém ugrott-
-Mondjad picim-suttogtam csukott szemmel majd lassan kinyitottam a szemem .És Nina a kis unikornis plüss figurájával a kezében ült előttem -
-Esik a hó! Esik a hóóó!
Óriási mosoly ült az arcomra.Hiszen imádtam a telet .Kyle-ra pillantottam és nyomtam egy apró puszit ajkára .Majd halkan suttogtam ...
-Ébredj Kyle -simogattam az arcát mire Nina megszólalt.-
-Hilly eszünk , megfürdünk és megyünk ki játszani a hóba!
-Persze
Ez egy határozott kijelentés volt ami nagyon édes volt mivel selypítve mondta. Susan néni és Ted bácsi nincsenek itthon. Keegannel és a barátnőjével mentek el esküvőre helyszínt választani.Szóval mi négyen voltunk csak itthon. Kyle,Nina,Simba és én. Miután végiggondoltam mit csinálhatnék reggelire , leszálltam az ágyból felvettem a köntösömet majd Ninával a konyhába mentünk.
-Kicsim halkan lehoznád a telefonomat? -nyomtam egy puszit az arcára majd előpakoltam pár dolgot ami a reggeli elkészítéséhez kell-
Pár perc telt el miután Nina felment .Készítettem forró csokit.Hála az égnek a Target-ben már olyat is lehet venni , hogy forrócsoki por így gyorsan elkészítettem egy kis forró vízzel .Tejszínhab és pár pillecukor kocka került az édes hab tetejére.Majd ezt meghintettem egy kis kakao porral .És isteni lett.
-Jó reggelt kicsim -suttogta Kyle az asztal mellett elsétálva kócosan álmos tekintettel.Majd mögém lépett átölelt hátulról és egy csókot nyomott a nyakamba.-
-Szia -mosolyogtam - Kész a reggeli menjetek a nappaliba viszem azonnal.
-Segítsek? -kérdezte mosolyogva miközben megtörölte a szemét-
-Nem Kyle köszönöm. Max annyit , hogy bekapcsolsz Ninának egy karácsonyi mesét.
Kyle és Nina átmentek a nappaliba amíg én a spájzból behoztam az apró sütiket.Egy kis tányérra tettem .Mind a hármunknak egy-egy bögre forrócsokoládé és 2 db édes sütemény.Mielőtt átmentem volna a nappaliba Simba is lejött a tálkájába kapott tejet és bele törtem neki egyet az édes süteményből .
-Itt van a reggeli vigyázat a forrócsoki még forró !-mosolyogtam majd odanyújtottam az egyik tálcát Ninának a másikat Kylenak .Majd visszamentem a konyhába a sajátomért .Ismét a nappaliba sétáltam és mosolyogva ültem le a kanapéra.
-Jó étvágyat!
Miután mindannyian megreggeliztünk én mosogattam közben Kyle megfürdette Ninát .Majd ő is fürdéshez készülődött...
-Bejöhetek?-kopogtam be a fürdőszobába a törölközőmmel a kezemben .-
-Gyere.
-Arra gondoltam-mosolyogva mondtam -
-Fürödjünk együtt
Fejezte be a mondatom majd egy szál alsó nadrágban közelebb lépett hozzám és egy gyengéd csókot lehelt ajkaimra.Lassan levetkőztetett mint egy kis babát majd magáról is ledobta az alsót és  a kádba másztunk.Lezuhanyoztunk persze nem maradhatott el az , hogy megcsókoljam vagy , hogy megsimogassa a kezemet.
-Mikor lesztek már kész?! -hallatszott egy hang az ajtó mögül.Sietve kiszálltunk a kádból .Majd törölközőt tekerve magunkra kimentünk.-
-Felöltözünk és mehetünk jó?Addig keresd meg Simba-t mert ő is jön ki velünk .-Nina kiment a szobából Kyle és én lassacskán de felöltöztünk.Meleg öltözékbe , Ninát is felöltöztettem sőt.... Találtam egy pici kutyáknak való meleg pulóvert. Simba-ra adtam és olyan édes volt kis mikulás cica.
-Gyertek!-kulcsot , telefont a zsebembe tettem majd Kyle , Nina ,Simba és én kisétáltunk a házból.Kyle kezében egy szánkó az én kezemben Simba a másikban a kis hercegnő keze.Elindultunk a háztól nem messze lévő parkba.Olyan gyönyörű volt minden .Kyle maga után húzta Ninát a szánkón , Nina ölében ott volt Simba és mi kéz a kézben mentünk egymás mellett.A hó óriási darabokban esett miközben sétáltunk .
-Itt vagyunk -mosolyogtam majd az ölembe vettem Simbat-
-Elviszem Ninát pár körre a szánkón mindjárt jövünk -suttogta Kyle és egy csókkal búcsúzott.-

10 óra ~
Mindent hó borított.Meghallottam egy ismerősen csengő dallamot ami egyre közelebb jön.Egy kórus volt.Mármint nem olyan templomi szerintem csak így járták a várost és énekeltek.Karácsonyi dalokat adtak elő.Amint közelebb értek hozzám odasétáltam hozzájuk,mosolyogva.
-Kellemes ünnepeket .
-Önnek is kisasszony -mondta egy ismerős hang-
-Jack?!
-Szia drágaság -nevetett kilépett a tömegből és magához ölelt.-
-Ne tudd meg mennyire hiányoztál! -suttogta a fülembe majd elengedett.-Szia Simba
-Te is nekem! Leülünk vagy mész tovább?
-Igazából mennem kell tovább.De neked is jó hangod van! csatlakozhatnál -mosolygott rám.-
-Najó egy picit megyek veletek.-elővettem a telefonom és egy SMS-t írtam Kylenak , hogy jöjjenek a kávézó elé mert ott leszek.-
-Hogy vagy?
-Remekül.Kyle és Nina nem sokára jönnek -gyorsan oda értünk a kávézóhoz ami a park mellett volt.Megálltunk és beszélgettünk.-
-Énekelj -suttogta Jack-
-Most?
-Igen Hilly most!
Hallkan elkezdtem énekelni az egyik kedvenc Karácsonyi zenémet amit még a nagyi tanított nekem.
(a zenét hallgassátok meg kérlek:$ )
Csukott szemmel kezdtem énekelni hiszen félénk voltam .De mikor kinyitottam a szemem a dal éneklése közben emberek gyűltek körém és a kórus többi tagja is beszállt ahogy Jack is .Pár perc múlva megláttam Ninát és Kylet is a a tömeg elejére tolakodni.Halvány mosollyal de folytattam a dal  éneklését.
-Gyönyörű hangja van -hallottam a tömegben öreg nénik szavát majd a következő szavakat mondta Kyle suttogva -
-Mintha egy angyal énekelne ...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése