2013. október 22., kedd

I miss you #

-Holnap megyek haza kicsim -hallottam a hangján , hogy mosolyog-
-Nagyon hiányzol Kyle!
-Te is nekem édesem -mosolyogtam és elpirultam.-
-Most lerakom mert megyek vacsorázni majd lezuhanyzok és várom a holnapot.
-Hányra érsz haza?
-Mire indulsz suliba én már otthon leszek .
-Szeretlek Kyle-mosolyogtam-
-Jó éjszakát.
Hallottam még a hangján , hogy ismét mosolygott.Mindennél jobban várom ,hogy hazajöjjön.Milyen fura mintha már évek óta együtt lennénk és össze
költözünk volna.De így is van a második legalább is .Itt alszik , eszik, tanul ha hagyom...
 ...

Éjjel nem tudtam aludni csak rá gondoltam és , hogy végre itthon lesz.Forgolódtam az ágyamban.Mosolyogtam és a hasamban  pillangók vergődtek . Amikor megláttam , hogy 4 óra van . Kiugrottam az ágyból nem vergődtem tovább. Lezuhanyoztam és felöltöztem . És fogat mostam . Kimentem és megláttam , hogy Keegan szobájában ég a villany át mentem és beugrottam mellé az ágyba .
-Ennyire izgulsz?
-Nem -mosolyogtam .-Najó de.Annyira hiányzik!
-Hamarosan itt lesz nyugi-mosolygott Keegan és egy puszit nyomott a homlokomra.-
 Hallgasd/nézd meg :) :


-Szerintem Hilly menj le -mosolygott rám én is hallottam , hogy nyitódik az ajtó odalentről.Lerohantam a lépcsőn majdnem el is estem .Megláttam , hogy halkan próbálja becsukni az ajtót ilyen ííííí hangot adtam ki mire ő felém fordult és mosolygott.Odarohantam hozzá ő is közelebb lépett ő is de ennek nem nagy értelmét láttam mivel amikor az ölébe ugrottam hátrált és az ajtónak dőlt.-
-Haha -nevetett és szorosan öleltük egymást .- Azt hittem hozzád bújhatok és úgy ébredsz , hogy mellettem .
-Azt hiszed tudtam aludni is ? -mosolyogtam és a szemébe néztem.-
-Nem ahogy én sem -mosolygott rám és megcsókolt.A csókja még mindig édes volt és viszonzásra talált.Nem zavart , hogy ott állt mögöttünk Keegan .Csak ketten voltunk ott .Simogattam a nyakát és csókoltam.-
-Csá bro -mosolygott Keegan miután mi abbahagytuk a csókolózást.Kyle óvatosan letett az öléből majd odament Keeganhez lepacsizott vele és megölelte.-
-Héééé ne előtte-mondta Keegan.-
-Te is hiányoztál nekem -elnevettem magam odamentem hozzájuk és megöleltem őket.-
-Hagyom a kis párt -mosolygott Keegan és felment az emeletre.-
Kylera néztem .Egymás szemébe néztünk mélyen .Kyle közelebb lépett hozzám és végigsimított az arcomon.
-Hiányoztál -mosolygott és simogatta az arcomat.-
- Menj aludni Kyle.
-Gyere velem -mosolygott rám és megfogta a bőröndjét és felmentünk.-
-Oh amíg el nem felejtem -mosolygott rám és a zsebéből elővett egy kis dobozt.-Remélem tetszeni fog .
Egy nyaklánc volt a nevével.'Kyle' Elmosolyodtam és ránéztem .Majd elvettem a hajamat az útból...
-Segítenél?
-Persze kicsim -mosolygott segített a nyaklánccal és az arcomat maga felé fordította.-
-Ha nem lennénk testben együtt.Simítsd meg a nyakláncot és gondolj rám.És amíg ez rajtad van lélekben veled vagyok .
A karjait kitárta és mind egy kismadár az anyukájához oda 'repültem' és megöleltem.Eldőlt az ágyon és simogatott.Én is simogattam őt fentebb mentünk és tovább simogattam és elaludt.Első 2 órám nem volt megtartva de nem is számított volna egész nap vele akartam lenni .


2 megjegyzés:

  1. aaaawww de édesek voltak.*--*
    tudom, hogy már mondtam de imádom ahogy írsz és a történet is annyira jó.*-*
    siess a kövivel. xx -Tapmancs-

    VálaszTörlés